Hulpdienst

Problemen met de woningcorporatie? Vragen over het PersoonsGebonden Budget? Met raad en daad staat de Hulpdienst u bij. Aarzal niet om contact op te nemen, geen probleem is te gek.

06-1741 6289

Bel bovenstaand nummer of gebruik onderstaand formulier, dan gaat de SP-Hulpdienst aan de slag voor een oplossing.

De Hulpdienst wordt bemenst door vrijwilligers die veel kennis hebben, maar niet alwetend zijn. Op de meest voorkomende vragen zal direct antwoord komen, bij ingewikkelder situaties zal in overleg met andere Hulpdienst-medewerkers bekeken worden wie de juiste deskundigheid in huis heeft om de oplossing te vinden. Helaas is niet voor ieder probleem een oplossing aan te reiken, toch komt het zelden voor dat de Hulpdienst niets kan betekenen.

“Dag in dag uit werken we aan een socialer Zutphen, maar 100% sociaal is het helaas nog niet. Regelmatig spelen er problemen, groot en klein. Van huurproblemen en bezwaarschriften tot onduidelijkheid over sociale wetten en regelingen. Omdat de SP staat voor solidariteit met iedereen, is er de Hulpdienst om een helpende hand te bieden. Ook als u niet lid bent van de SP.”

Lenne Giesen, hulpdienstcoördinator

Vanzelfsprekend wordt er vertrouwelijk
met de informatie omgegaan

Direct reageren kan met onderstaand formulier. Deze wordt rechtstreeks verstuurd naar de hulpdienstcoördinator en die neemt zo snel mogelijk contact met u op.

Contact met de hulpdienst

Vermeld alstublieft uw e-mailadres, postadres óf telefoonnummer. Anders wordt antwoorden voor ons lastig!