Zutphen trekt aan de NOODREM

20 november 2005

Zutphen trekt aan de NOODREM

Afgelopen zaterdag 19 november waren een groot aantal leden van de afdeling Zutphen op de markt aanwezig om aan zoveel mogelijk voorbijgangers hun steun te vragen voor de landelijke ACTIE NOODREM.

Foto markt ACTIE NOODREM
Even gezellig bijkletsen bij de wisseling van de wacht. U ziet wel wat er boven hun hoofd hangt! En aangezien we het daar uiteraard hartgrondig mee eens zijn is er fanatiek actie gevoerd. Uitgedost met sandwichborden zijn we de stad ingegaan en hebben zoveel mogelijk mensen een actiekaart meegegeven. Velen gaven aan het hier mee eens te zijn en ondertekende graag de actiekaart. Anderen waren helaas van mening dat het beter gaat worden of dat ze toch goedkoper uit gaan zijn. Waarom zou je dan een kaart insturen? Helaas waren ook een hoop mensen van mening dat deze actie te laat komt, de beslissing is toch al genomen. Waarop wij natuurlijk opriepen om dan in elk geval je stem te laten horen. Wie zwijgt stemt toe!
Foto markt ACTIE NOODREMFoto markt ACTIE NOODREM
“Helpt u mee aan de noodrem trekken?” Deze vraag is aan velen gesteld deze zaterdag en gelukkig ook door velen positief beantwoord. Zoals wel duidelijk blijkt had onze nieuwe bestuursvoorzitter het best wel koud. Een van de eerste echt koude dagen en wij gaan de straat op! Sinterklaas kon er ook tegen in Zutphen dus wie zijn wij dan om te klagen. Gelukkig hadden we ook niets te klagen, wij waren helemaal warm gelopen voor de ACTIE NOODREM!

Heb je nog niet de kaart ingevuld of via de site jouw protest ingestuurd, doe dat dan alsnog alsjeblieft. Als wij met z’n allen niet aan de noodrem trekken om deze minister HOHOHOogervorst te laten weten wat wij er nu van denken, wie doet dit dan wel?

Actie Noodrem
Actie Noodrem Weblog
Actie Noodrem komt naar je toe!