Actie tegen Gelderse bezuinigingen; hulp gezocht!

19 juni 2010

Actie tegen Gelderse bezuinigingen; hulp gezocht!

Zoals jullie allemaal wel zullen weten heeft de provincie Gelderland flinke bezuinigingsplannen terwijl ze meer dan 4 miljard op de bank hebben staan. De SP komt daartegen in verzet. Onder andere via radiospotjes deze week roepen we mensen op om naar de horozittingen over de bezuinigingen te komen en daar willen wij als SP ook zichtbaar aanwezig zijn. Daarvoor hebben we ook jullie hulp nodig. Wij zoeken mensen die op woensdag 23 juni bij de hoorzittingen en woensdag 30 juni bij de vergadering van provinciale staten actief aanwezig willen zijn. We willen dan ook ludiek mensen iets uitdelen (hartjes om onder de riem te steken en zoethout om op een houtje te bijten) en flyers om mensen op te roepen mee te doen aan "Film de kaalslag" (https://gelderland.sp.nl/filmdekaalslag/).

Met het zicht op de verkiezingen voor volgend jaar maart voor de provinciale staten is dit een belangrijke actie waarmee we al SP kunnen laten zien dat wij het anders willen in Gelderland (geen bezuinigingen maar al dat geld investeren in Ambulances, Jeugdzorg, OV en natuur).

Wij rekenen op jullie steun en verzoeken jullie deze oproep te verspreiden onder de leden. Graag hoor ik van jullie wie van jullie of jullie partijgenoten in de afdeling woensdag 23 juni en woensdag 30 juni ('s ochtends, 's middags of allebei) ons kunnen helpen bij het provinciehuis in Arnhem.

Kijk ook op https://gelderland.sp.nl/filmdekaalslag/hoorzitting.shtml