Actiecomité Zorg voor Elkaar in Zutphen, biedt handtekeningen aan

8 maart 2013

Actiecomité Zorg voor Elkaar in Zutphen, biedt handtekeningen aan

Hans La Rose, de Stadspartij Wethouder in Zutphen neemt maandagavond 11 maart, om 18.45 uur de duizenden handtekeningen in ontvangst die de leden van het actiecomité Zorg voor Elkaar in Zutphen hebben opgehaald als onderdeel van hun protestacties tegen de bezuinigingen en verslechtering in de thuiszorg in de gemeente. De leden van dit comité, gevormd door de getroffen thuiszorgmedewerkers, de AbvaKabo en de SP in Zutphen zullen maandagavond rond 18.00 uur zich bij het AbvaKabo kantoor (Berkel kade 14-08) verzamelen, om daarvandaan gezamenlijk om 18.25 uur naar oude stadhuis te lopen om de handtekeningen aan de wethouder aan te bieden.

Het actiecomité nodigt vertegenwoordigers van de pers, de politieke partijen en sympathisanten uit om bij het aanbieden van de handtekeningen aanwezig te zijn. Na het aanbieden zal om 19.00 uur in de Raadzaal in het oude gemeentehuis de gemeenteraad het interpellatiedebat over de aanbesteding van de huishoudelijke hulp voortzetten.