Twee nieuwe bestuursleden verkozen op ledenvergadering

27 mei 2014

Twee nieuwe bestuursleden verkozen op ledenvergadering

Dinsdagavond heeft de Algemene Ledenvergadering twee nieuwe bestuursleden verkozen. Inez Berentsen en Seino Dangremond stappen in het afdelingsbestuur van SP Zutphen.

Van de twee bestuursleden die zich herkiesbaar stelden is Bernie Nijweide herkozen, Johan Altena keert niet terug in het nieuwe bestuur. Naast de verkiezing voor het nieuwe bestuur werd op de ledenvergadering het jaarverslag van 2013 vastgesteld en het jaarplan voor 2014 doorgenomen.

Het jaarplan staat in het teken van activisme, scholing voor actieve leden, groei van het ledenaantal en het geluid van de straat naar de raad brengen.

Daarnaast was er aandacht voor het aftreden van bestuurslid Hans Kosters, die al meer dan 23 jaar actief heeft bijgedragen aan de Zutphense SP-afdeling en zelfs aan de wieg stond bij de oprichting daarvan. Als blijk van waardering en dank voor al zijn inspanningen heeft hij de 'Zilveren Tomaat' in ontvangst genomen van oud-voorzitter Johan Oonk, die speciaal voor deze gelegenheid aanwezig was.

Aftredend bestuurslid Hans Kosters krijgt de eervolle 'Zilveren Tomaat' opgespeld door oud-voorzitter Johan Oonk