'Alles duidt op overwinning voor het NEE-kamp'

1 april 2016

'Alles duidt op overwinning voor het NEE-kamp'

Foto: SP

De afgelopen weken heeft de SP volop campagne gevoerd voor een tegenstem op het referendum op aanstaande woensdag 6 april. Een grote groep SP'ers ging de buurten in, stond op de markt en plaatste de verkiezingsborden; waar later ook andere partijen zich genoodzaakt voelden gebruik van te maken. Afdelingsvoorzitter Nils Müller: ‘Al met al hebben we honderden mensen gesproken. Alles duidt op een overwinning voor het NEE-kamp in Zutphen. Maar het blijft natuurlijk spannend.’

"Dit verdrag is vooral goed voor de grote bedrijven, maar niet goed voor de bevolking hier en al helemaal niet goed voor de bevolking daar. We zullen de laatste dagen alles op alles zetten om iedereen naar de stembus te krijgen. Er zijn nog mensen die voor willen stemmen, omdat ze bijvoorbeeld denken dat dit goed zou zijn voor de mensenrechten daar. Maar daar zijn heel andere middelen voor, daar is zo’n neoliberaal verdrag helemaal niet voor nodig."

Foto: SP