Vol goede moed de campagne in

5 februari 2022

Vol goede moed de campagne in

Foto: SP

Aan de vooravond van de verkiezingscampagne kwamen de Zutphense SP-leden op 1 februari nog eens bij elkaar om terug te blikken op 2021 en vooruit te kijken op 2022. Tijdens de ledenvergadering werden ook de campagneplannen besproken.

Uit de terugblik op 2021 kwam naar voren dat we helaas minder mogelijkheden hadden dan gedacht om al onze plannen uit te voeren in verband met het coronavirus. Ondanks die tegenslagen kregen we grote dingen voor elkaar, zoals het afschaffen van de martkwerking in de thuiszorg en het maken van een politiek twistpunt van afvalinzameling in de stad. Strijd en gezelligheid gingen altijd samen in onze acties. Daarnaast komen de jongeren van de SP weer gergeld samen en zijn zij zeer actief.

Voor 2022 hebben we weer mooie plannen om samen met de inwoners van Zutphen verandering voor elkaar te krijgen. Allereerst natuurlijk plannen voor de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen die over 6 weken plaatsvinden. Maar er is veel meer nodig. In 2022 willen we nog beter  weten wat er speelt onder de inwoners. Benieuwd naar onze andere plannen? Lees ons jaarplan dan hier.

Wil jij meehelpen met de campagne? Er is altijd iets te doen; zoals bellen, flyeren, sociale media of posters plakken. Mailen kan naar zutphen@sp.nl

Foto: SP