5 juni: openbare avond over toekomst huishoudelijke zorg

30 mei 2015

5 juni: openbare avond over toekomst huishoudelijke zorg

Foto: SP

De SP-gemeenteraadsfractie organiseert vrijdagavond 5 juni een discussieavond over de toekomst van de huishoudelijke zorg in Warnsveld en Zutphen. Eind juni beslist de gemeenteraad of de huishoudelijke zorg wegbezuinigd wordt of dat het in een andere vorm overeind blijft.

Deze openbare avond is van belang omdat voorkomen moet worden dat er besloten wordt over de hoofden heen van de mensen om wie het gaat. Eerdere jaren is gekozen om hard te bezuinigen op deze vorm van maatschappelijke ondersteuning. Om te blijven strijden voor goede zorg heeft de SP-fractie inbreng van alle betrokkenen nodig.

Vrijdagavond 5 juni zijn alle medewerkers uit de thuiszorg, mensen die zorg krijgen, mantelzorgers, politici en alle andere betrokkenen/geïnteresseerden van harte welkom. Wij nodigen u uit om naar het Oude Bornhof te komen en daar mee te praten en toe te werken naar een antwoord op de vraag: Welke weg moeten we inslaan?

• Openbare avond over de toekomst van de Huishoudelijke Zorg in Zutphen
  • Op vrijdag 5 juni om 20.00 uur
  • In de Rode zaal in de Born, Oude Bornhof 47 te Zutphen
  • Alle geïnteresseerden zijn van harte welkom!
Vragen/opmerkingen/reacties: