Buurten in de buurt

20 november 2014

Omwonenden moskee: leg vast die azan-afspraak

De meningen over de azan verschillen, maar velen zijn het erover eens dat vastgelegd moet worden hoe vaak de moskee mag oproepen tot het gebed. Donderdagavond is de kerngroep, de actieve leden van SP Zutphen, langs de deuren gegaan om met omwonenden te spreken over de gebedsoproep van de moskee. Nuttige reacties en goede gesprekken zijn het resultaat.

18 juni 2014

Buurten in de Slindewaterstraat

Woensdagmiddag ging de SP weer de buurt in, dit keer rondom de Slindewaterstraat. Zo hoort de SP wat er echt speelt bij mensen en komen problemen aan het licht die anders niet aangepakt worden.

4 juli 2013

SP opnieuw in het Waterkwartier

Dinsdag 2 juli was de SP opnieuw te vinden in de wijk Het Waterkwartier. Daar bespreken ze de resultaten van een eerder afgenomen enquête over Het Waterkwartier. Zo wilden de SP’ers te weten te komen of het beeld dat de SP van de buurt gekregen heeft klopt, en of bewoners in actie willen komen.

25 mei 2013

Buurten in het Waterkwartier

Woensdag 22 en donderdag 23 trok de SP de Zutphense wijk "Het Waterkwartier" in, om in de Zeeheldenbuurt en de Vijver & omgeving met de mensen te praten over hun wijk. Ook hebben de SP’ers mensen opgeroepen mee te gaan naar de zorgdemonstratie op 8 juni in Amsterdam.